Craiova – Despre Noi – Inscrieri – Regulament – Istoric – Traseu – Contact
Crosul Firmelor CRAIOVA
Evenimentul reprezintă o bună oportunitate de a lega noi relații de afaceri, de a interacționa cu parteneri actuali sau viitori parteneri.
Deoarece evenimentul este destinat firmelor, acesta are şi valenţe educative, care ţin de trăsăturile unui angajat model într-o companie. Astfel, evenimentul devine un cadru optim pentru manifestarea, promovarea unor valori precum responsabilitatea colectivă, spiritul de echipă, corectitudinea, fiind o punte de legătură şi comunicare între participanţi cu interese asemănătoare. Dacă în alte ţări se organizează săptămânal orice fel de concursuri sportive la care participă persoane de orice categorie de vârstă, de pregătire fizică, de la manageri până la secretare, de la ingineri până la muncitori, de la mămici cu copii în cărucioare până la bunici şi bunicuţe credem că se poate extinde şi în Craiova, pentru oricine cu o mentalitate pozitivă. La Timișoara am organizat cea de a XIII-a ediție.
Prin sport promovăm:
- Practicarea sportului amator
- O viață activă și sănătoasă în companiile din Romania
- Spiritul de echipă și team building
- Socializarea într-un mediu competitiv
- Responsabilitate colectivă
- Spiritul de fair-play
“Crosul Firmelor” este un eveniment care aduce beneficii pe mai multe planuri: angajaţilor, firmelor şi nu în ultimul rând oraşului dar şi regiunii.
În primul rând, angajaţii firmelor, oamenii care lucrează în diferite departamente vor avea ocazia să se antreneze, să alerge, să pedaleze şi să constate că mişcarea în aer liber este o alegere bună pentru menţinerea tonusului fizic şi psihic, contribuind la sănătatea organismului.
Pe de altă parte, firmele au ocazia să îşi crească notorietatea şi să-şi creeze o imagine pozitivă prin participare efectivă sau parteneriat cu un eveniment popular şi îndrăgit de public, precum alergarea, pedalarea în oraş. În acelaşi timp, prin asocierea cu sportul şi valorile tradiţionale ale sportului, firmele îşi afirmă valorile organizaţionale şi ale brandului propriu, precum responsabilitatea, corectitudinea, competitivitatea, dinamismul, spiritul de echipă, deschiderea, participarea, sociabilitatea. Participanții vor purta tricouri/șepci personalizate, deci vor fi activi și vizibili!
Nu în ultimul rând, oraşul şi comunitatea locală vor obţine beneficii din acest eveniment, în privinţa imaginii generale, oraşul va fi văzut ca un loc în care se desfăşoară competiţii interesante, comunitatea locală va fi privită ca un susţinător al sportului dar şi în privinţa aspectului economic favorabil.